8 Eylül 2008 Pazartesi

The Automatic-Not Accepted Anywhere

8 Eylül 2008 Pazartesi

Uzun zamandır buraya eklemek istediğim bi grup The Automatic. Sürekli bir şey çıkıyor ve yazamıyordum nedense. bugün yeni single larını dinledim. -gerçi 4 temmuzda çıkmış ama hala yeni sayılır-. dedim hadi yaz artık bari. şimdi yazmazsan bir daha hiç yazmazsın mahrum bırakma güzide müzik severleri böyle hoş bir gruptan didim kendime ve o gazla başladım yazmaya. The Automatic bize Cardiff den seslenen bir grup. Grup ilk olarak "White Rabbit" adı altında kurulmuş. daha sonra The Automatic olarak değiştirmişler.bu ismi seçerken,üniversiteye gitmek için uğraşan, daha sonra mezun olup bir işe girip evlenecek ve çoluk çocuğa karışacak arkadaşlarının otomatikleşmiş hayat fikirlerine karşı çıkışlarından esinlenmişler. bir kaç ufak tefek çalışmadan sonra 2006 yılında "not accepted anywhere" adlı ilk albümlerini piyasaya sürdüler. The Automatic yaptıkları müziği "electro-disco-metal-rock" karışımı olarak tanımlıyor. bense onları süper enerjik ve de eğlenceli olarak tanımlıyorum. yerinizde duramayacağınız kıpır kıpır bir albüm. ilk şarkıdan son şarkıya dek süper bir enerji ve hareket hakim.(bende bu aralar hep böyle albümlerden gidiyorum ya hadi bakalım). albümde çok harika şarkılar var.bunlardan biri recover. bir kere dinlemekle yetinilemeyecek bir şarkı. daha sonra dilinize dolanacak ve uzun süre orda burda söyleyeceğiniz bir şarkı olacaktır.Ayrıca Monster şarkısının son derece eğlenceli bir klibi var. kesinlikle izleyin derim ben. hatta linkinide vereyim de sadece tıklamanız yeterli olsun. Dık! geçen yıl ülkemize konsere de gelmişlerdi. ben gidemedim hala üzüntüsünü yaşarım fakat izleyenlere süper bir gece yaşatmış olan konser imiş.
şimdi bugün fikir sahibi olduğum yeni albümlerinden çıkan ilk single dan bahsedeyim biraz. adı Steve Mcqueen. gayet önceki The Automatic havası sezilebiliyor şarkıda dinlerken. benim beğenimi kazanmış durumda.aynen gene son derece hareketli bir şarkı. ona da belki bir göz atmak isterseniz diye linkini vereyim. Dıkıdık! yamulmuyorsam 25 ağustosta çıkacak albümlerinin adı "This Is A Fix". onu da merakla beklemekteyim. hayal kırıklığı yaşamayacağımı umuyorum. bakalım. o zamana kadar ilk albümleriyle eğlenmeye bakacağım. eğer şu bunaltıcı yaz günlerinde tatile gidememiş, sıcaktan beyin kanaması geçirmek istemeyip evde pinekleyen bir bünye iseniz(yada tam tersi iseniz hiç farketmez) bir şans verin bu dört gence.bırakın sizi müzikleriyle eğlendirsinler.
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/399090.png

Link!

0 yorum:

Search

 
◄Design by Pocket► Distributed by Blogspot Templates