8 Eylül 2008 Pazartesi

Black Kids - Partie Traumatic

8 Eylül 2008 Pazartesi

Dans, dans, dans! Bu sıcak, sıkıcı yaz gününde yazıya nasıl başlasam, bitirdikten sonra ne yapsam diye düşünürken I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You'yu açtım tekrar. "Dance, dance, dance" diye bağırdı Reggie Youngblood.
Dediğim gibi sıkıcı ve sıcak bir yaz günü bugün, can sıkıntısı, yapıcak bişeylerimin olmaması, hangi okula gidicem yada bi okula gidibilecek miyim soruları beni deli ederken Black Kids dinlemek gerçekten iyi geldi. Yazın ortasında hasta olmamamış, yerimden kıpırdayabiliyo olsam zıplayarak dans ederdim şu an.
Bir hafta öncesine kadar odamın perdesini kapatıp (komşuların "napıyor bu çocuk deli midir, aa dansa bak, çok komik" demesini istemediğimden kapatıyorum) Hit The Heartbreakers'la başlayıp nefesim kesilene kadar dans ediyordum.
Epey zaman olmuştu bi albümü dinlerken kalkıp, zıplayıp dans etmeyeli. Uzun zamandır dinlediğim en eğlenceli albümlerden birisi Partie Traumatic.
2006 yılının Mart ayında Amerika'da kuruluyor Black Kids. Beş kişi var grupta; Owen Holmes, Kevin Snow, Dawn Watley, Ali Youngblood ve Reggie Youngblood.
2007 yılında Wizards of Ahhhs E.P.'leri yayınladıkları ilk kayıt oluyor.
2008'de de Partie Traumatic'i yayınlıyorlar.
Indie-Pop tarzında müzik yapıyorlar, Synth etiketini de verebiliriz pekala. Ama benim albümdeki bazı şarkılardan Brit-Pop tadı aldığımı söylemem kimilerine garip gelebilir.
Grup hakkında araştırma yaparken bi kaç yerde vokalin Robert Smith'e benzetildiğini okudum, hatta birisi abartıp, bu Robert Smith bile demiş. Aslında o kadar da abartı sayılmaz, çünkü gerçekten orda olmasa bile Robert Smith'i hissedebiliyoruz.
Evet. O zaman "Dance, Dance, Dance!
Link!

0 yorum:

Search

 
◄Design by Pocket► Distributed by Blogspot Templates