8 Eylül 2008 Pazartesi

Telefon Tel Aviv-Map of What Is Effortless

8 Eylül 2008 Pazartesi

1999 yılında Charles Cooper ve Joshua Eustis tarafından kurulan elektronika, idm, ambient tarz icra eden amerikalı bi grup Telefon Tel Aviv. 2001 yılında çıkan Fahrenheit Fair Enough ve benim favorim 2004 çıkışlı Map of What Is Effortless albümleri var. Remix yaptıkları kişiler arasında Bebel Gilberto, Apparat, Nine Inch Nails gibileri de var. Apparat'ın Arcadia şarkısına yaptıkları remixin tamamı şurdan ücretsiz dinlenebiliyor.
Map of What Is Effortlessdaki I Lied ve What It Is Will Never Again şarkılarının ayrıca dikkat çekici olduğunu düşünüyorum.
Kendilerini dinleyebilmek için Ukrayna, Çek Cumhuriyeti gibi dillerine ufak bi aşinalığım bile olmayan ülkelerin forumlarına girip aramıştım-bulamamıştım, daha sonra last.fm'de dinleyenlerden istemeye karar vermiştim. Listenin en üstünde gördüğüm birisine mesaj atıp istemeye karar vermişken, onun türk olduğunu farkedip sevinmiştim. Ondan sonra o şahane insan bana Telefon Tel Aviv'in albümlerini tek tek atmıştı. Bende albümlere kavuşmuştum. Sonuç olarak albümlerini internette bulmak çok zor. O sebeple Map of What Is Effortless albümünü upload ettim. Umarım beğenirsiniz. Belki daha sonra Fahrenheit Fair Enough'ı da upload ederim.
"The pleasure's mine, the pleasure's mine, the pleasure's mine"
Map of What Is Effortless

0 yorum:

Search

 
◄Design by Pocket► Distributed by Blogspot Templates